menu zaloguj
KIEDY?
GDZIE?
CO?

Biuro Obsługi Klienta Wyślij bilet ponownie Zmiany w wydarzeniach
ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ

Ogólne warunki użytkowania biletomatów B24

Operatorem sprzedaży biletów jest Serwis Bilety24, (Bilety24 Sp. z o.o. ul. Tęczowa 15, 60-275 Poznań, NIP 779-252-43-94, REGON 38831840200000, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000887164)

Proces zakupu biletów

Dotykowy interfejs biletomatu umożliwia wybór wydarzeń z kalendarza oraz listy „REPERTUAR” zawierającej grafiki i opisy wydarzeń. Po wybraniu wydarzenia, w zależności od rodzaju dostępnych miejsc, należy wybrać odpowiednie miejsce w rzędzie/sektorze (numerowane) lub ilość biletów (nienumerowane), każdorazowo wybierając przysługujący wariant cenowy (normalny, ulgowy, etc) W przypadku aktywnych zniżek dla funkcji „Karta Newsletter” lub innych kart uprawniających do zniżki, po wybraniu wariantu, należy zeskanować kartę potwierdzającą uprawnienie do zniżki. Skanowania dokonuje się poprzez zbliżenie kodu znajdującego się na karcie do czytnika laserowego umiejscowionego na przedniej części obudowy biletomatu. Wybrane bilety w potwierdzonym wariancie cenowym zostają przeniesione do „koszyka” znajdującego się w prawym, górnym narożniku. W tym miejscu można usunąć miejsca lub potwierdzić listę biletów i przejść do procesu płatności.

Proces płatności

Aby dokonać płatności za bilety zebrane w koszyku, należy wybrać jedną z dostępnych metod:
  • Płatność BLIK,
  • Płatność kartą płatniczą,
  • Płatność Kartą podarunkową, voucherem.

biletomaty
Rys.1

W przypadku wyboru płatności BLIK należy podać kod BLIK oraz potwierdzić transakcję w bankowości mobilnej. (rys 2)


Rys.2

W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na terminalu do kart.  (rys 3)
WAŻNE:
Przycisk czerwony – anulowanie transakcji i powrót do wyboru metody płatności
Żółty przycisk – usunięcie błędnie wybranej, ostatniej cyfry (np. w kodzie PIN)
Zielony przycisk – potwierdzenie poprawnie wpisanego kodu PIN


Rys.3

W przypadku wyboru płatności kartą podarunkową / voucherem należy zeskanować kod karty poprzez zbliżenie kodu znajdującego się na karcie do czytnika laserowego umiejscowionego na przedniej części obudowy biletomatu lub ręcznie wpisać cyfry znajdujące się na karcie oraz potwierdzić poprawność danych poprzez zielony przycisk „potwierdź”. (rys 4)

W przypadku niektórych kart (np. Karty Podarunkowe) biletomat będzie oczekiwał na potwierdzenie kodu karty poprzez wpisanie czterocyfrowego kodu PIN znajdującego się również na karcie (np. pod zdrapką) 

W przypadku kart bez kodu PIN, wystarczy potwierdzić poprawność danych poprzez zielony przycisk „potwierdź”.


Rys.4

Wydruk biletów

Poprawne zakończenie procesu płatności skutkuje wydrukiem biletów. Wszystkie wydrukowane bilety będą dostępne w podajniku znajdującym się w przedniej części obudowy biletomatu, pod ekranem.

Odwołane lub przeniesione wydarzenia

W przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia, na które zostały zakupione bilety w biletomacie, serwis nie ma możliwości powiadomienia posiadaczy biletów o powyższych zmianach. Odpowiedzialność powzięcia informacji spoczywa na nabywcy biletów.
 
  • W przypadku odwołanego wydarzenia, posiadacz biletu wysyła prośbę o zwrot środków za bilety zakupione w biletomacie, na adres: info@bilety24.pl
    Serwis każdorazowo po zgłoszeniu klienta, w korespondencji mailowej wysyła link do formularza zwrotu, w którym posiadacz biletu musi wybrać wydarzenie, wprowadzić numer biletu i następnie uzupełnić numer konta oraz dane osoby uprawnionej do otrzymania zwrotu środków.
  • W przypadku zmiany terminu wydarzenia, bilety zachowują ważność dla nowego terminu bez konieczności kontaktu z serwisem. Jeśli jednak posiadacz biletów rezygnuje z uczestnictwa w nowym terminie, zobowiązany jest do niezwłocznego wysłania prośby o zwrot środków za bilety zakupione w biletomacie, na adres: info@bilety24.pl, w terminie nie przekraczającym siedmiu dni od daty ogłoszenia zmian w serwisie lub na stronach Organizatora.

Proces reklamacji

W przypadku zgubienia biletu lub braku wydruku biletu, nabywca zobowiązany jest do wysyłania zgłoszenie zawierającego krótki opis sytuacji oraz bankowe potwierdzenie płatności za bilet (potwierdzenie bankowe w formacie PDF) na adres: info@bilety24.pl 
 
W przypadku poprawnie zrealizowanej transakcji płatniczej, na podstawie przesłanego potwierdzenia bankowego, w odpowiedzi zwrotnej na korespondencję, serwis prześle bilety w formie PDF.
 

Dane kontaktowe:


B24_info
+48 61 642 92 36
B24_dystrybucja
Godz. pracy infolini
pon-PT 8:00-16:00
B24_dystrybucja
adres email
info@bilety24.pl
B24_dystrybucja
BILETY Sp. z o.o.
ul. TĘCZOWA 15,
60-275 Poznań