CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? NOWE WYZWANIA KOMUNIKACYJNE I RYNKOWE DLA OPAKOWAŃ
CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Pierwsza konferencja szkoleniowa Label Innovations łącząca środowisko naukowe z biznesem.
Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations:
CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami
Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek.
Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.
• Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
• Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C
• Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
• Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.
• Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.
Konferencja jest skierowana do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- Brand Managerów,
- Product Managerów,
- pracowników działów marketingu różnego szczebla,
- szefów sprzedaży i zakupów.
Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.
Harmonogram konferencji Label Innovations:
10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie
10:58 - 11:00 otwarcie
11:00 - 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
11:45 - 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 - 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
13:00 - 13:40 przerwa obiadowa
13:40 - 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
14:10 - 14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:35 - 14:55 przerwa kawowa
14:55 - 15:15 Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
15:15 - 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
16:00 - 16:45 Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
16:45 - 17:00 Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf
Patronami medialnymi konferencji są Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl, Bilety24.pl., Opakowania.biz, Nielsen, Sings.pl, kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie” , PIAP, Marketer+.
Więcej informacji o konferencji można uzyskać na stronie www.labelinnovations.pl
Osoba kontaktowa:
Agnieszka Rudnicka
Koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl
__________________________________________________________________________________________
Label Innovations
The first training conference linking scientific community with business.
Etykiety.pl Etigraf together with Targi w Krakowie, responsible for Packaging Innovations Trade Fairs organization, invite you to the first edition of Label Innovations conference:
WHAT DOES YOUR PACKAGING COMMUNICATE?
New market and communication challenges in packaging
The conference has got a form of training, developing knowledge and skills in building brand strategy.
By participating in the conference, the members raise their competence in:
- analysis and assessment of consumer needs,
- analysis and evaluation of market trends,
- building strong brands,
- building the right path communication with the consumer,
- constructing brand differentiators using gamification and storytelling
• Time: 4th of April 2017 (Tuesday). 10:00 - 17:00
• Location: trade fair Packaging Innovations, EXPO XXI, Warsaw, Igncego Prądzyńskiego 12/14, conference room C
• Registration and tickets: www.labelinnovations.pl and www.bilety24.pl
• Ticket prices promotion lasts until 3 March 2017.
• The organizers provide: practical knowledge coming from scientists, authorities and specialists in marketing; conference materials; surprise for the participants; catering: coffee and lunch.
The conference is dedicated to:
- Owners of small and medium-sized companies, independently managing their own brands,
- Brand Managers,
- Product Managers,
- Employees of marketing departments at various levels,
- Heads of sales and purchase.
Training will be carried out by scientists, specialists and experts practitioners in the field of marketing, building and brand management, marketing strategy and market research, who, in an interesting way, will talk about new market and communication challenges in packaging.
Label Innovations conference schedule:
10:00 – 10:58 registration and coffee
10:58 - 11:00 Opening
11:00 - 11:45 Consumer insight, or a few words about the relationship between a psychologist, a shoemaker, and effective brand-building; dr Malgorzata Majcher, Strategy & Business Director at DDB & Tribal
11:45 - 12:15 Can innovation in packaging be a breakthrough?; Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 - 13:00 Modern methods of testing the communication function of packaging; Dr. Renata Nestorowicz, Poznan University of Economics
13:00 - 13:40 Lunch break
13:40 - 14:10 Choking innovation, Maciej Szaroleta, Director of Strategy Albedo Marketing
14:10 -14: 35 Changing the brand image via the label - case study; Iwona Studzińska, Sales Director Etykiety.pl Etigraf
14:35 - 14:55 coffee break
14:55 - 15:15 Strong brand – what does it mean? Agnieszka Rudnicka Marketing Coordinator Etykiety.pl Etigraf
15:15 - 16:00 A strong brand may not be needed. But the involvement of customers already so; Paweł Tkaczyk, CEO of the Agency Branding MIDEA
16:00 - 16:45 Storytelling in building valuable brand; Monika Górska , Storytelling Master School of Business
16:45 - 17:00 Conference summary; Anita Czarniecka, CEO of Etykiety.pl Etigraf
Media patrons of the conference are Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl, Bilety24.pl., Opakowania.biz, Nielsen , Sings.pl, kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie” , PIAP, Marketer+.
Contact person:
Agnieszka Rudnicka
Marketing Coordinator Etykiety.pl Etigraf
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 ext. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl
*******
Bezpieczne zakupy w Bilety24. W przypadku odwołania wydarzenia, gwarantujemy automatyczny zwrot środków potwierdzony komunikatem wysyłanym na adres e-mail, podany podczas zakupu.
Warszawa
04.04.2017 , g. 10:00 (wtorek)
Warszawskie Centrum Expo XXI - sala konferencyjna C
CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? NOWE WYZWANIA KOMUNIKACYJNE I RYNKOWE DLA OPAKOWAŃ
Data i miejsce wydarzenia:
04.04.2017 10:00, Warszawa
Bilety na termin:
04.04.2017 , g. 10:00 (wtorek)
- 04.04.2017 , g. 10:00
- Warszawa
- Warszawskie Centrum Expo XXI - sala konferencyjna C
- Warszawskie Centrum Expo XXI - sala...