menu zaloguj
KIEDY?
GDZIE?
CO?

Biuro Obsługi Klienta Wyślij bilet ponownie Zmiany w wydarzeniach
ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ

Otrzymaj

zwrot do 100%

ceny zakupionego

biletu!

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Chroń swój Bilet24 na dobę!

Ubezpieczenie biletu Bilety24 w SIGNAL IDUNA Polska

MATERIAŁ MARKETINGOWY

W jakich sytuacjach chronimy Twój bilet?

Na przykład, jeśli zachorujesz lub zdarzy się nieszczęśliwy wypadek Tobie lub bliskiej Ci osobie, który uniemożliwi udział w wydarzeniu.

Dlaczego warto skorzystać z Ubezpieczenia biletu?

Decydując się na zakup biletu, nie możesz przewidzieć zdarzeń, które uniemożliwią Ci udział w długo oczekiwanym koncercie, spektaklu czy wystawie.

Ubezpieczając bilet w SIGNAL IDUNA Polska, możesz otrzymać zwrot do 100% poniesionych kosztów zakupu, jeśli np.:

  • Tobie lub bliskiej Ci osobie zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, choroba lub zaostrzy się choroba przewlekła

  • Twój bilet zostanie skradziony

  • opóźni się o co najmniej dwie godziny odlot samolotu lub odjazd publicznego środka transportu, który uniemożliwi Ci dotarcie na wydarzenie

  • oraz wielu innych powodów opisanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu.

Jak ubezpieczyć
bilet na wydarzenie?

Ubezpieczenie Twojego biletu zajmuje tylko chwilę!

Podczas zakupu zapoznaj się z wysokością składki, a następnie odpowiedz „TAK” na pytanie „Czy chcesz ubezpieczyć swój bilet?”

Po akceptacji wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności za bilet/y i ubezpieczenie na wskazany adres e-mail wyślemy polisę oraz niezbędne dokumenty.

Otrzymaj

zwrot do 100%

ceny zakupionego

biletu!

Jak postąpić,
jeśli nie mogę
uczestniczyć
w wydarzeniu?

Instrukcja jak zgłosić szkodę

W przypadku wystąpienia zdarzenia, które uniemożliwiło Ci uczestnictwo w wydarzeniu, uzupełnij odpowiedni druk zgłoszenia szkody, dostępny na stronie:

https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/

oraz załącz dokumenty potwierdzające zgłaszane roszczenie, tj.:

  • bilet oraz dowód jego zakupu,
  • dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia, które powoduje konieczność rezygnacji z biletu, np. dokumentację medyczną z przeprowadzonego leczenia, zaświadczenie policji o wystąpieniu szkody w mieniu.

Wszystko co musisz wiedzieć
o ubezpieczeniach biletu
dla Klientów Bilety24.pl

Ubezpieczenie biletu chroni Cię przed niespodziewanymi sytuacjami, które uniemożliwiają Ci udział w wydarzeniu i zapewnia zwrot 100% kosztów biletu w przypadku m.in.:

  • nagłego zachorowania,
  • nieszczęśliwego wypadku,
  • kradzieży biletów,
  • opóźnienia transportu - np. samolotu lub pociągu - uniemożliwiające wzięcie udziału w wydarzeniu.
  • Ubezpieczenie może zostać zawarte jedynie podczas finalizacji procesu zakupu biletu/ów.
  • Ochrona ubezpieczeniowa i odpowiedzialność SIGNAL IDUNA, rozpoczyna się w dniu i z godziną nabycia biletu, jednak nie wcześniej niż z chwilą zawarcia umowy ubezpieczenia, a kończy 1 godzinę po planowanym rozpoczęciu wydarzenia.
  • Z odpowiedzialności wyłączona jest rezygnacja między innymi z udziału w wydarzeniu z powodu odwołania, zmiany terminu lub miejsca albo przerwania wydarzenia przez organizatora.
  • Suma ubezpieczenia jest równa cenie biletu/ów i nie uwzględnia opłat serwisowych oraz innych poniesionych w procesie zakupu.
  • Suma ubezpieczenia wynosi maksymalnie 5 tys. złotych od wartości biletu. W przypadku przesunięcia daty wydarzenia przez organizatora okres ochrony przedłuża się do nowej daty wydarzenia.

Szczegółowe informacje o zakresie ochrony ubezpieczeniowej oraz wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu.

Gdzie szukać
pomocy w razie
dodatkowych pytań?

Zadzwoń na infolinię SIGNAL IDUNA Polska

+48 22 505 65 06,

która jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00

 

lub wyślij wiadomość na adres: info@signal-iduna.pl

Ważne informacje i dokumenty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
pobierz
Informacje o Ubezpieczeniu biletu
pobierz