Kontakt dla kupujących
Infolinia dla kupujących: +48 61 642 92 36
Serwis Bilety24 sprzedaje bilety na wydarzenia w całym kraju. Dbamy o to, abyś mogła/mógł kupić bilety w szybki i bezpieczny sposób.
POMOCNE INFORMACJE I NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Co zrobić, gdy po opłaceniu transakcji nie otrzymałem biletu?
Jeżeli w ciągu 20 minut po poprawnie zakończonym procesie płatności, wiadomość z biletem nie dotarła na wskazany podczas zakupu adres e-mail, prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić foldery „spam”, „oferty” oraz inne foldery. W przypadku braku wiadomości należy skorzystać z opcji „WYŚLIJ BILET PONOWNIE” W przypadku utrudnień, prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy.
Ubezpieczenie biletów
Informacje o zakresie ochrony ubezpieczeniowej oraz kontakt do Towarzystwo Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA Polska, znajdziesz TU
Zmiany w wydarzeniach
Informacje o wydarzeniach odwołanych lub przeniesionych na inny termin oraz procedury zwrotu, wysyłane są na adres e-mail podany podczas zakupu. Wykaz zmian w wydarzeniach dostępny jest także na stronie ZMIANY W WYDARZENIACH
Serwis nie jest umocowany do dokonywania zwrotów bez akceptacji oraz wydanej przez Organizatora, dyspozycji zwrotu.
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet?
Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku odwołania wydarzenia lub zmian ujętych w regulaminach wydarzeń. W pozostałych przypadkach zwroty nie są możliwe. Ograniczenia te wynikają z zapisów regulaminu Serwisu Bilety24 oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13.
Co zrobić, aby otrzymać fakturę/rachunek za bilety?
Aby otrzymać fakturę/rachunek należy w trakcie procesu zakupu zaznaczyć opcję „Faktura Vat” i uzupełnić dane. Jeżeli potrzeba otrzymania faktury/rachunku nastąpiła po dokonaniu zakupu należy skorzystać z formularza kontaktowego.
Jak otrzymać ofertę dla grup zorganizowanych?
Oferujemy możliwość zakupu biletów dla grup zorganizowanych. W celu przygotowania dedykowanej oferty, prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy.
Przysługuje Ci prawo do wycofania wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Justyna Jurkowska e-mail: iod@bilety24.pl
Skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy
Dane kontaktowe:
pon-PT 8:00-16:00
info@bilety24.pl
ul. TĘCZOWA 15,
60-275 Poznań