Tobie lub bliskiej Ci osobie zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, choroba lub zaostrzy się choroba przewlekła
Otrzymaj
zwrot do 100%
ceny zakupionego
biletu!
Chroń swój Bilet24 na dobę!
Ubezpieczenie biletu Bilety24 w SIGNAL IDUNA Polska
W jakich sytuacjach chronimy Twój bilet?
Na przykład, jeśli zachorujesz lub zdarzy się nieszczęśliwy wypadek Tobie lub bliskiej Ci osobie, który uniemożliwi udział w wydarzeniu.
Dlaczego warto skorzystać z Ubezpieczenia biletu?
Decydując się na zakup biletu, nie możesz przewidzieć zdarzeń, które uniemożliwią Ci udział w długo oczekiwanym koncercie, spektaklu czy wystawie.
Ubezpieczając bilet w SIGNAL IDUNA Polska, możesz otrzymać zwrot do 100% poniesionych kosztów zakupu, jeśli np.:
-
-
Twój bilet zostanie skradziony
-
opóźni się o co najmniej dwie godziny odlot samolotu lub odjazd publicznego środka transportu, który uniemożliwi Ci dotarcie na wydarzenie
-
oraz wielu innych powodów opisanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu.
Jak ubezpieczyć
bilet na wydarzenie?
Ubezpieczenie Twojego biletu zajmuje tylko chwilę!
Podczas zakupu zapoznaj się z wysokością składki, a następnie odpowiedz „TAK” na pytanie „Czy chcesz ubezpieczyć swój bilet?”
Po akceptacji wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności za bilet/y i ubezpieczenie na wskazany adres e-mail wyślemy polisę oraz niezbędne dokumenty.
Otrzymaj
zwrot do 100%
ceny zakupionego
biletu!
Jak postąpić,
jeśli nie mogę
uczestniczyć
w wydarzeniu?
Instrukcja jak zgłosić szkodę
W przypadku wystąpienia zdarzenia, które uniemożliwiło Ci uczestnictwo w wydarzeniu, uzupełnij odpowiedni druk zgłoszenia szkody, dostępny na stronie:
https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/
oraz załącz dokumenty potwierdzające zgłaszane roszczenie, tj.:
- bilet oraz dowód jego zakupu,
- dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia, które powoduje konieczność rezygnacji z biletu, np. dokumentację medyczną z przeprowadzonego leczenia, zaświadczenie policji o wystąpieniu szkody w mieniu.
Wszystko co musisz wiedzieć
o ubezpieczeniach biletu
dla Klientów Bilety24.pl
Ubezpieczenie biletu chroni Cię przed niespodziewanymi sytuacjami, które uniemożliwiają Ci udział w wydarzeniu i zapewnia zwrot 100% kosztów biletu w przypadku m.in.:
- nagłego zachorowania,
- nieszczęśliwego wypadku,
- kradzieży biletów,
- opóźnienia transportu - np. samolotu lub pociągu - uniemożliwiające wzięcie udziału w wydarzeniu.
- Ubezpieczenie może zostać zawarte jedynie podczas finalizacji procesu zakupu biletu/ów.
- Ochrona ubezpieczeniowa i odpowiedzialność SIGNAL IDUNA, rozpoczyna się w dniu i z godziną nabycia biletu, jednak nie wcześniej niż z chwilą zawarcia umowy ubezpieczenia, a kończy 1 godzinę po planowanym rozpoczęciu wydarzenia.
- Z odpowiedzialności wyłączona jest rezygnacja między innymi z udziału w wydarzeniu z powodu odwołania, zmiany terminu lub miejsca albo przerwania wydarzenia przez organizatora.
- Suma ubezpieczenia jest równa cenie biletu/ów i nie uwzględnia opłat serwisowych oraz innych poniesionych w procesie zakupu.
- Suma ubezpieczenia wynosi maksymalnie 5 tys. złotych od wartości biletu. W przypadku przesunięcia daty wydarzenia przez organizatora okres ochrony przedłuża się do nowej daty wydarzenia.
Szczegółowe informacje o zakresie ochrony ubezpieczeniowej oraz wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu.
Gdzie szukać
pomocy w razie
dodatkowych pytań?
Zadzwoń na infolinię SIGNAL IDUNA Polska
+48 22 505 65 06,
która jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00
lub wyślij wiadomość na adres: info@signal-iduna.pl