Bilety na: 28.MSTT: Bless the Sound that Saved a Witch like me
Lublin, Peowiaków 12
10.11.2024, g. 19:00 (niedziela)
cena - od 40,00 pln
Organizator: Centrum Kultury w Lublinie
Zakończenie sprzedaży online: 10.11.2024, g. 19:00
„Bless the Sound that Saved a Witch like me”_Benjamin Kahn (Francja / Belgia)_40 min
Koncepcja, choreografia: Benjamin Kahn
Wykonanie: Sati Veyrunes lub Thi Mai Nguyen
Muzyka: Lucia Ross
Oświetlenie i inspicjentura: Neills Doucet
Asysta dramaturgii: Théo Aucremanne
Konsultacje zewnętrzne: Cherish Menzo
Inżynieria dźwięku: Louis Daurat
Inżynieria oświetlenia: Neills Doucet/Édouard Bonnet
Kostiumy: Carolin Herzberg
Teksty: Benjamin Kahn zainspirowany Pier Paolo Pasolinim, Death Grips, Darek Jerman, MAVI
Produkcja wykonawcza: Les Halles de Schaerbeek, Actoral Marseille
Administracja, produkcja: Léonard Degoulet
Trasy, rozwój: Sandrine Barrasso
Koprodukcja: Klap Maison pour la danse, Charleroi Danse, Les Halles de Schaerbeek
Rezydencja: Festival de Marseille, Centre National de la danse Pantin, Klap Maison pour la danse, Kaiitheater, BUDA Kunstencentrum, Theater Rotterdam
*Uwaga: spektakl zawiera elementy nagości, efekty stroboskopowe, dźwięk o wysokim natężeniu
Krzyk, często utożsamiany z gniewem i chaosem, jest krytykowany, potępiany lub cenzurowany w języku i przestrzeni publicznej. Może być postrzegany jako najszybsza i najgłośniejsza forma osobistej pilności wobec przestrzeni politycznej i publicznej. Niezależnie od tego, czy wyraża złość, przyjemność, ból czy milczenie, jest to potężny i głęboko intymny akt. Wywołuje natychmiastową empatię, która przywołuje nasze najpowszechniejsze i najbardziej instynktowne uczucia. To pęknięcie w czasie i przestrzeni.
Spektakl jest próbą przejęcia tej radykalnej ekspresji i okiełznania jej surowego materiału. W fizycznej i dźwiękowej podróży ten żywotny impuls ma stać się krzykiem alarmowym w kontekście kryzysu geopolitycznego, ideologicznego i ekologicznego, przez który przechodzimy.
Solowy występ Sati Veyrunes „Bless the sound that saves a Witch like me” jest drugą częścią trylogii Benjamina Kahna. Trylogia zdobyła nagrodę w programie TRIO(S) wspieranym przez francuską organizację ochrony praw autorskich SACD oraz francuską instytucję promującą sztukę ONDA. Spektakl „Bless the sound that saves a Witch like me” został zakwalifikowany do programu Aerowaves Twenty24 organizowanego przy wsparciu Unii Europejskiej.
Koncepcja, choreografia: Benjamin Kahn
Wykonanie: Sati Veyrunes lub Thi Mai Nguyen
Muzyka: Lucia Ross
Oświetlenie i inspicjentura: Neills Doucet
Asysta dramaturgii: Théo Aucremanne
Konsultacje zewnętrzne: Cherish Menzo
Inżynieria dźwięku: Louis Daurat
Inżynieria oświetlenia: Neills Doucet/Édouard Bonnet
Kostiumy: Carolin Herzberg
Teksty: Benjamin Kahn zainspirowany Pier Paolo Pasolinim, Death Grips, Darek Jerman, MAVI
Produkcja wykonawcza: Les Halles de Schaerbeek, Actoral Marseille
Administracja, produkcja: Léonard Degoulet
Trasy, rozwój: Sandrine Barrasso
Koprodukcja: Klap Maison pour la danse, Charleroi Danse, Les Halles de Schaerbeek
Rezydencja: Festival de Marseille, Centre National de la danse Pantin, Klap Maison pour la danse, Kaiitheater, BUDA Kunstencentrum, Theater Rotterdam
*Uwaga: spektakl zawiera elementy nagości, efekty stroboskopowe, dźwięk o wysokim natężeniu
Krzyk, często utożsamiany z gniewem i chaosem, jest krytykowany, potępiany lub cenzurowany w języku i przestrzeni publicznej. Może być postrzegany jako najszybsza i najgłośniejsza forma osobistej pilności wobec przestrzeni politycznej i publicznej. Niezależnie od tego, czy wyraża złość, przyjemność, ból czy milczenie, jest to potężny i głęboko intymny akt. Wywołuje natychmiastową empatię, która przywołuje nasze najpowszechniejsze i najbardziej instynktowne uczucia. To pęknięcie w czasie i przestrzeni.
Spektakl jest próbą przejęcia tej radykalnej ekspresji i okiełznania jej surowego materiału. W fizycznej i dźwiękowej podróży ten żywotny impuls ma stać się krzykiem alarmowym w kontekście kryzysu geopolitycznego, ideologicznego i ekologicznego, przez który przechodzimy.
Solowy występ Sati Veyrunes „Bless the sound that saves a Witch like me” jest drugą częścią trylogii Benjamina Kahna. Trylogia zdobyła nagrodę w programie TRIO(S) wspieranym przez francuską organizację ochrony praw autorskich SACD oraz francuską instytucję promującą sztukę ONDA. Spektakl „Bless the sound that saves a Witch like me” został zakwalifikowany do programu Aerowaves Twenty24 organizowanego przy wsparciu Unii Europejskiej.
*******
Bezpieczne zakupy w Bilety24. W przypadku odwołania wydarzenia, gwarantujemy automatyczny zwrot środków potwierdzony komunikatem wysyłanym na adres e-mail, podany podczas zakupu.